Vectra to wiodący na rynku ogólnopolski kablowy operator telekomunikacyjny, który oferuje klientom pakiet nowoczesnych usług. Wieloletnie doświadczenie firmy, bogata oferta oraz systematyczny rozwój ugruntowały jej silną pozycję w branży. Rynek telekomunikacyjny, w którym działa zmienia się dynamicznie. Wymaga ciągłego doskonalenia usług i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań z różnych obszarów biznesowych. Dotychczasowy sukces Vectry to przede wszystkim wynik zaangażowania i kreatywności całego zespołu, któremu firma daje możliwość rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.
Jeśli chcesz dołączyć do grona osób tworzących dynamicznie zmieniający się rynek telekomunikacyjny i masz ambicje realizować ciekawe projekty, zgłoś swoją kandydaturę na stanowisko:
Zadania
- Obsługa klientów za pomocą telefonu, faksu oraz poczty elektronicznej.
- Dbanie o zadowolenie i satysfakcję klientów.
- Przyjmowanie zgłoszeń obsługowych i reklamacji.
- Obsługa „pierwszej linii” wsparcia działu pomocy technicznej.
- Pozyskiwanie i aktualizacja danych kontaktowych abonentów oraz pozyskiwanie zgód marketingowych.
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie.
- Minimum 4 miesiące doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta.
- Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy.
- Odporność na stres.
- Umiejętność organizowania swojej pracy.
- Swobodne wypowiadanie się w języku polskim.
- Swoboda poruszania się i korzystania z Internetu.
Oferujemy
- Pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży.
- Ciekawą i miłą atmosferę pracę w młodym, dynamicznym zespole.
- Możliwość nieustannego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy.
Poznaj
VECTRA S.A.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.