Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
YOUR ROLE Key User - The person employed in this position will be the first line of support for the users of the warehouse system. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Proposing, reviewing and implementing changes in the configuration of the IT system and maintaining the continuity of the system's operation,...
Praca.pl
zachodniopomorskie
praca zdalna
za 2 dni wygasa
siedziba firmy: Wrocław
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
14 dni
Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
17 godz.
(UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
17 godz.
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
6 dni
How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie wsparcia IT dla użytkowników końcowych systemu WMS oraz MS Office (odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie problemów) Szkolenie użytkowników w zakresie funkcjonowania i obsługi systemu oraz zainstalowanego oprogramowania; Wspieranie projektów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
21 godz.
About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
21 godz.
About the job: In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
Konsultant ds. wsparcia technicznego z jęz. włoskim
Konsultant ds. wsparcia technicznego z jęz. włoskim
Headhunters
Szczecin
praca stacjonarna
2504 dni temu
HEADHUNTERS Sp. z o.o. (certyfikat nr 10079 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia) działająca na rynku polskim i zagranicznym, dla swojego Klienta, międzynarodowej korporacji, do pracy stałej poszukuje odpowiedniego kandydata na stanowisko:
Konsultant ds. wsparcia technicznego z jęz. włoskim
Miejsce pracy: Szczecin
Obowiązki:
Profesjonalna obsługa Klienta (połączenia wyłącznie przychodzące)
Wsparcie i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych
Dbanie o prawidłowy przepływ informacji – korespondencja e-mail
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka włoskiego
Dobra organizacja czasu pracy
Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
Otwartość i komunikatywność
Od kandydatów NIE wymagamy doświadczenia zawodowego!
Oferujemy:
Możliwość rozpoczęcia kariery w międzynarodowym środowisku
Atrakcyjne warunki finansowe i stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
Pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obszarze najnowszych technologii
Pracę w młodym zespole
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.
Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
YOUR ROLE Key User - The person employed in this position will be the first line of support for the users of the warehouse system. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Proposing, reviewing and implementing changes in the configuration of the IT system and maintaining the continuity of the system's operation,...
Praca.pl
zachodniopomorskie
praca zdalna
za 2 dni wygasa
siedziba firmy: Wrocław
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
14 dni
Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat
17 godz.
(UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
17 godz.
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
6 dni
How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie wsparcia IT dla użytkowników końcowych systemu WMS oraz MS Office (odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie problemów) Szkolenie użytkowników w zakresie funkcjonowania i obsługi systemu oraz zainstalowanego oprogramowania; Wspieranie projektów...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
21 godz.
About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
21 godz.
About the job: In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...