Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your responsibilities: Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations; Ongoing reporting in the systems;
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach oraz procedurach firmy. Zachowanie entuzjazmu i...
Bieżąca i profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientem, podjętych działań oraz dalszych kroków w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, usług i...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Wsparcie klienta w zakupie samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. Tworzenie raportów w systemach.
obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
Konsultant ds. wsparcia technicznego z jęz. włoskim
Konsultant ds. wsparcia technicznego z jęz. włoskim
Headhunters
Szczecin
praca stacjonarna
2652 dni temu
HEADHUNTERS Sp. z o.o. (certyfikat nr 10079 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia) działająca na rynku polskim i zagranicznym, dla swojego Klienta, międzynarodowej korporacji, do pracy stałej poszukuje odpowiedniego kandydata na stanowisko:
Konsultant ds. wsparcia technicznego z jęz. włoskim
Miejsce pracy: Szczecin
Obowiązki:
Profesjonalna obsługa Klienta (połączenia wyłącznie przychodzące)
Wsparcie i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych
Dbanie o prawidłowy przepływ informacji – korespondencja e-mail
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka włoskiego
Dobra organizacja czasu pracy
Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
Otwartość i komunikatywność
Od kandydatów NIE wymagamy doświadczenia zawodowego!
Oferujemy:
Możliwość rozpoczęcia kariery w międzynarodowym środowisku
Atrakcyjne warunki finansowe i stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
Pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obszarze najnowszych technologii
Pracę w młodym zespole
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your responsibilities: Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations; Ongoing reporting in the systems;
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Szybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach oraz procedurach firmy. Zachowanie entuzjazmu i...
Bieżąca i profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientem, podjętych działań oraz dalszych kroków w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, usług i...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Wsparcie klienta w zakupie samochodów elektrycznych oraz wsparcie posprzedażowe (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. Tworzenie raportów w systemach.
obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...