Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Szczecin Pracownik Helpdesk Szczecin
Konsultant ds. wsparcia technicznego z jęz. francuskim

Konsultant ds. wsparcia technicznego z jęz. francuskim

Headhunters
Szczecin
praca stacjonarna
2581 dni temu

HEADHUNTERS Sp. z o.o. (certyfikat nr 10079 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia) działająca na rynku polskim i zagranicznym, dla swojego Klienta, międzynarodowej korporacji, do pracy stałej poszukuje odpowiedniego kandydata na stanowisko:

 

Konsultant ds. wsparcia technicznego z jęz. francuskim
Miejsce pracy: Szczecin
Obowiązki:
  • Profesjonalna obsługa Klienta (połączenia wyłącznie przychodzące)
  • Wsparcie i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji – korespondencja e-mail
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego
  • Dobra organizacja czasu pracy
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
  • Otwartość i komunikatywność
  • Od kandydatów NIE wymagamy doświadczenia zawodowego!
Oferujemy:
  • Możliwość rozpoczęcia kariery w międzynarodowym środowisku
  • Atrakcyjne warunki finansowe i stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obszarze najnowszych technologii
  • Pracę w młodym zespole
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych Headhunters Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kmieca 27 w Szczecinie w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w celu związanym z udziałem mojej osoby w niniejszym w procesie rekrutacyjnym, a także w przyszłych procesach rekrutacyjnych, w tym na otrzymywanie informacji o ofertach pracy. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...