specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Ihre Chance im technischen Vertrieb! Sind Sie bereit, die Zukunft der Technik zu gestalten? Wir suchen einen dynamischen und engagierten Mitarbeiter (m/w/d) im technischen Vertrieb, der mit Leidenschaft und Expertise unser Team verstärkt. Wenn Sie technisches Know-how mit Verkaufsaffinität...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Ukończenie 6-tygodniowego szkolenia wprowadzającego. Odbieranie rozmów od klientów (bez wychodzących połączeń). Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z produktami Vodafone. Identyfikowanie i proaktywne rozwiązywanie błędów. Dokumentacja zgłoszeń zgodnie z procedurami firmy.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
6-tygodniowe szkolenie wprowadzające do pracy. Odbieranie połączeń od klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych produktów Vodafone, identyfikacja i eliminacja błędów, dokumentacja zgłoszeń.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: możliwe do 10.000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| działalność lub zlecenie Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów polskich; Realizacja usług dla naszych klientów w niemieckich urzędach i instytucjach; Praca z komputerem, obsługa programów...
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
Konsultant ds. wsparcia technicznego z j. niemieckim
Konsultant ds. wsparcia technicznego z j. niemieckim
Headhunters
Szczecin
praca stacjonarna
2489 dni temu
HEADHUNTERS Sp. z o.o. (certyfikat nr 10079 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia), działająca na rynku polskim i zagranicznym, poszukuje dla swojego międzynarodowego Klienta kandydatów na stanowisko:
Konsultant ds. wsparcia technicznego z j. niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Obowiązki:
odbiór połączeń przychodzących od klientów;
rozwiązywanie zgłaszanych problemów;
opcjonalne umawianie serwisu;
korespondencje e-mail oraz praca z komunikatorami.
Wymagania:
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie B1 i piśmie B2;
dobra organizacja czasu pracy;
wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne;
komunikatywność oraz otwartość.
Oferujemy:
atrakcyjne wynagrodzenie 4.500 brutto/mc (umowa o pracę);
praca na pełen etat od poniedziałku do piątku po 8,5h/dziennie;
możliwość rozpoczęcia kariery w środowisku międzynarodowym;
pracę w młodym zespole.
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę; Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące; Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Ihre Chance im technischen Vertrieb! Sind Sie bereit, die Zukunft der Technik zu gestalten? Wir suchen einen dynamischen und engagierten Mitarbeiter (m/w/d) im technischen Vertrieb, der mit Leidenschaft und Expertise unser Team verstärkt. Wenn Sie technisches Know-how mit Verkaufsaffinität...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Ukończenie 6-tygodniowego szkolenia wprowadzającego. Odbieranie rozmów od klientów (bez wychodzących połączeń). Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z produktami Vodafone. Identyfikowanie i proaktywne rozwiązywanie błędów. Dokumentacja zgłoszeń zgodnie z procedurami firmy.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
6-tygodniowe szkolenie wprowadzające do pracy. Odbieranie połączeń od klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych produktów Vodafone, identyfikacja i eliminacja błędów, dokumentacja zgłoszeń.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: możliwe do 10.000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| działalność lub zlecenie Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów polskich; Realizacja usług dla naszych klientów w niemieckich urzędach i instytucjach; Praca z komputerem, obsługa programów...
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...