STAŃ SIĘ JEDNYM Z NICH...“
Dołącz do nas w drodze na szczyt w przemyśle budowlanym Europy. STRABAG SE jest wiodącym europejskim koncernem w branży technologii budowlanych. Działamy w ponad 30 krajach i zatrudniamy ok. 70.000 pracowników na całym świecie. STRABAG Property and Facility Services Sp. z o.o. jest jednym z liderów usług Facility Management w Polsce i Europie. Firma świadczy kompleksowe usługi Facility Management dla prestiżowych klientów z sektora biurowego, logistycznego, handlowego i przemysłowego w całej Polsce, nieustannie rozwijając swoje portfolio. By jeszcze efektywniej zwiększać zakres działania poszukujemy osoby na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie ofert i wsparcie w pozyskiwaniu nowych projektów z branży obsługi technicznej nieruchomości
- Przygotowywanie prezentacji
- Wsparcie w poszukiwaniu nowych klientów
- Kontakt i podtrzymywanie relacji z klientem
- Wsparcie w przygotowywaniu i zawieraniu umów
- Prowadzenie rejestrów dokumentacji handlowej
- Pozyskiwanie nowych nieruchomości i obiektów do zarządzania
Oczekiwania:
- Biegła znajomość pakietu MS Office (przede wszystkim MS Power Point)
- Znajomość jęz. angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację (warunek konieczny) , znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
- Wykształcenie min. średnie (techniczne, ekonomiczne, prawnicze)
- Mile widziana wiedza lub doświadczenie w obszarze Facility Management
- Aktywność i pomysłowość w działaniu na zajmowanym stanowisku
- Umiejętność pracy w zespole
- Predyspozycje negocjacyjne i zdolności do samodzielnego rozwiązywania problemów
- Prawo jazdy kategorii B
- Komunikatywność, sumienność oraz bardzo dobra organizacja pracy na samodzielnym stanowisku
Pozostałe aktualne wakaty można znaleźć na stronie: www.strabag.pl (zakładka kariera)
|
|
Poznaj
STRABAG
Dlaczego warto?
STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.
Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.
Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.
Opinie o pracodawcy
-
Marcin Czuba
Kierownik Kontraktu w branży mostowej
Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.
-
Anna Kowal
Specjalista ds. finansów
Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.
Proces rekrutacji
- Krok Dokumenty aplikacyjne
- Krok Rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Podpisanie umowy