Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Osoba zatrudniona na stanowisku Konsultanta będzie odpowiedzialna za doradztwo oraz kontakt z potencjalnymi Klientami (wsparcie Działu Sprzedaży, budowanie relacji z Klientami)
Zadania na stanowisku:
- Telefoniczna obsługa klientów zagranicznych w języku francuskim
- Udzielanie informacji o produktach, weryfikacja zamówień, przyjmowanie zamówień itd.
- Kontakt z odbiorcami w celu uzyskania dalszych zamówień
- Pozyskanie nowych odbiorców, rozwój bazy klientów
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego
- Odwaga i otwartość w komunikacji z Klientem
- Wytrwałość w dążeniu do celu
- Umiejętność szybkiego uczenia się
- Wykształcenie min. średnie
- Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
- Dyspozycyjność do podjęcia pracy w krótkim czasie
- Zatrudnienie w stabilnej finansowo firmie (duży zakład produkcyjny)
- Umowę o pracę (pełny etat)
- Stałą pensję i atrakcyjny system prowizyjny
- Pakiet profesjonalnych szkoleń
- Niezbędne narzędzia do pracy np.: bazę firm, komputer
- Możliwość rozwoju i awansu w ramach działu sprzedaży
- Transport pracowniczy