W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami. Dlatego T-Mobile gwarantuje miejsce pracy, w którym zmiana oznacza szansę na postęp i innowacje. Miejsce wzajemnej inspiracji i niezwykłych wyzwań. Zapraszamy do współpracy!
(umowa zlecenie)
- kompleksowa obsługa korespondencji e-mail od Klientów T-Mobile Polska S.A.
- profesjonalna obsługa Klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami T-Mobile Polska S.A.
- pomoc klientom w korzystaniu z oferowanych przez firmę usług i produktów sieci.
- posiadasz dobra znajomość zasad prowadzenia korespondencji z Klientem (w tym znajomość zasad pisowni języka polskiego i ortografii)
- jesteś gotowy do wykonywania zadań w uprzednio uzgodnionych terminach w przedziale 07:00 – 23:00 (7 dni w tygodniu)
- posiadasz doświadczenie w kontakcie mailowym z Klientem, będzie to dodatkowym atutem
- potrafisz dobrze obsługiwać komputer
- masz wykształcenie minimum średnie
- profesjonalne szkolenie i wsparcie merytoryczne
- premię, której wysokość będzie uzależniona od wyników Twojej pracy
- bogaty pakiet benefitów pracowniczych
- możliwość pracy w zgranym zespole i miłej atmosferze!
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.