Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Dla naszegoKlienta, irlandzkiego Centrum z sektora BPO poszukujemy osób chętnych do pracyna stanowisku:
Nr Ref.: CSS-S/03/D Miejsce pracy: Łódź
- telefoniczna i mailowa obsługa klientów,
- analizowanie informacji i opracowywanie rozwiązań usprawniających pracę,
- zapewnianie wsparcia Klientom poprzez rozwiązywanie bieżących problemów,
- dbanie o pozytywne relacje z klientami.
- wykształcenia min. średniego,
- dobrej znajomości jęz. angielskiego (min. B2),
- bardzo dobrej znajomości jęz. szwedzkiego (min. C1/C2),
- zapału do pracy, umiejętności szybkiego reagowania,
- rozwiniętych kompetencji komunikacyjnych oraz umiejętności pracy w zespole,
- otwartości, entuzjazmu oraz odpowiedzialności.
- stabilne zatrudnienie,
- perspektywę realnego rozwoju zawodowego w międzynarodowej Organizacji,
- możliwość codziennego wykorzystywania znajomości języków obcych,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pakiet socjalny oraz szkoleniowy,
- elastyczne formy zatrudnienia a także godziny pracy.