Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Konsultant ds. wsparcia IT z niemieckim (II linia)
Job location: Łódź
Nr ref.: 9-10-36952/PC
Tempo rozwoju tej firmy jest ekstremalne. Service desk po okresie 7 lat powiększył personel z jednej osoby na tysiące pracowników. Skala naszego postępu dowodzi, że Łódź jest miejscem, w którym świetnie się czujemy. Kiedyś byliśmy punktem serwisowym, obecnie naszą pracę opieramy na całej masie specjalistów. Dlatego chcemy przyjmować kolejne osoby. Wzrost zatrudnienia i ekspansja firmy powodują, że czuję się wspaniale - Dyrektor Zarządzający.
Firma o zasięgu międzynarodowym, z rozwiniętymi strukturami i możliwościami rozwoju poszukuje osób na stanowisko Konsultanta II linii wsparcia technicznego z komunikatywnym językiem angielskim oraz niemieckim.
Do obowiązków na tym stanowisku należy:
Firma o zasięgu międzynarodowym, z rozwiniętymi strukturami i możliwościami rozwoju poszukuje osób na stanowisko Konsultanta II linii wsparcia technicznego z komunikatywnym językiem angielskim oraz niemieckim.
Do obowiązków na tym stanowisku należy:
- zapewnienie drugiej linii wsparcia technicznego,
- rozwiązywanie problemów dotyczących funkcjonujących w firmie aplikacji i systemów,
- instalacje oprogramowania i naprawa oraz konfiguracja stacji roboczych,
- podłączanie urządzeń,
- rejestrowanie/klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu.
Requirements:
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- wiedza z zakresu IT jak budowa komputera, instalacja systemów,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku bądź przy pracy w pierwszej linii wsparcia technicznego,
- chęć do pracy i zaangażowanie.
Benefits:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- międzynarodowe środowisko,
- praca z językami obcymi w biurowych godzinach pracy,
- możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze IT oraz wsparcia klienta,
- pakiet szkoleń wstępnych,
- bardzo atrakcyjne benefity (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, e-learningowe, dofinansowanie do soczewek/okularów, karta sportowa, opieka medyczna, świeże owoce raz w tygodniu, zjazdy integracyjne).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".