- zapewnienie kompleksowej obsługi pasażerom linii lotniczych Ryanair
- pomoc pasażerom poprzez: połączenia przychodzące/czat/e-mail
- udzielanie informacji ogólnych
- wspieranie pasażerów z trudnościami w podróży
- udzielanie informacji w kwestiach związanych z bagażem, rezerwacją biletów i zmianą harmonogramu lotów - wszystko, co może się wydarzyć podczas podróży
- rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów
- rozpatrywanie skarg i zażaleń
- znajomość języka włoskiego - min. B2, angielskiego B1
- dyspozycyjność do pracy z naszego biura (Szczecin)
- komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
- umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
- zaangażowanie i motywacja do pracy - razem możemy więcej!
- atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę cywilnoprawną (35.71 zł/godz.) lub umowę o pracę (6000 zł)
- elastyczne godziny pracy między 9:00 a 22:00 - sam decydujesz kiedy i ile godzin chcesz pracować!
- nowoczesne miejsce pracy w sercu Szczecina
- imprezy integracyjne
- w pełni płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami
- wsparcie team leadera na każdym etapie współpracy
- coaching, mentoring podnoszący kwalifikacje
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.