W T-Mobile masz największe możliwości – tak jak tysiące naszych zaangażowanych pracowników i miliony zadowolonych Klientów. Nasza recepta na sukces jest prosta: najlepsze warunki dla każdego.
T-Mobile to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy, eksperymentujemy i próbujemy!
Ty też? Nie zwlekaj i zaaplikuj już dziś!
Na stanowisku Konsultanta ds. Utrzymania Klienta pomogą Ci:
- Łatwość nawiązywania kontaktów
- Nastawienie na realizacje wyznaczonych celów
- Umiejętność prowadzenia rozmowy i negocjacji z klientem
- Minimum 6 miesięcy doświadczenia w sprzedaży
U nas będziesz mógł wykorzystać swoją energię i entuzjazm do:
- Realizowania celów biznesowych w zakresie utrzymania klienta,
- Kompleksowej obsługi klienta zgodnie z procesami, procedurami i wytycznymi
- Sprzedaży usług i produktów T-Mobile Polska S.A.
- Skutecznej i efektywnej obsługi kampanii outbandowych (sprzedaż aneksów),
- Realizacji wyznaczonych sprzedażowych i jakościowych
Koniec gadania, czas na działanie! Zgłoś się już dziś.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.