Jesteśmy stabilną firmą Call Center świadczącą usługi z zakresu telemarketingu i telefonicznej obsługi klienta. Specjalizujemy się zarówno w realizacji kampanii sprzedażowych jak i usługach z zakresu serwisów konsumenckich oraz infolinii. Siłą Delta Contact są profesjonalni i ambitni pracownicy. Doceniamy ich zaangażowanie i budujemy przyjazne środowisko pracy, zapewniając odpowiednie narzędzia i komfortowe warunki.
Konsultant ds. telefonicznej obsługi projektu wydawniczego
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Aktywna sprzedaż i promowanie marki renomowanego wydawnictwa
- Przestrzeganie najwyższych standardów obsługi Klienta i sprzedaży
- Rzetelne informowanie o dostępnych produktach
- Min. średnie wykształcenie
- Umiejętność obsługi komputera
- Łatwość nawiązywania kontaktu, znajomość technik sprzedaży
- Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku, w godzinach 8 – 15
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów wydawniczych
- Stałe zatrudnienie
- Pakiet profesjonalnej opieki medycznej
- Przejrzysty i osiągalny system prowizyjny
- Możliwości rozwoju w strukturach firmy
- Dobra lokalizacje biura, ul. 17-go Stycznia z bardzo dobrym dojazdem do pracy.