Jesteśmy stabilną firmą Call Center świadczącą usługi z zakresu telemarketingu i telefonicznej obsługi klienta. Specjalizujemy się zarówno w realizacji kampanii sprzedażowych jak i usługach z zakresu serwisów konsumenckich oraz infolinii. Atutem Delta Contact są pracownicy tworzący zgrany, sympatyczny zespół profesjonalistów.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy komunikatywnych kandydatów na stanowisko:
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Projektu Ubezpieczeniowego
Miejsce pracy: Warszawa Ochota
Nr Ref.: UBEZ/05/11
Nr Ref.: UBEZ/05/11
Do zakresu zadań należeć będzie:
- Umawianie spotkań z przedstawicielem ubezpieczeniowo-finansowym renomowanej Instytucji Finansowej
- Przestrzeganie najwyższych standardów obsługi Klienta
- Efektywne osiąganie wyników
- Min. średniego wykształcenia
- Umiejętności obsługi komputera
- Łatwości w nawiązywaniu kontaktów
- Dyspozycyjności min. 3 dni w tygodniu w godzinach popołudniowych
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży
- Stałe zatrudnienie
- Pakiet prywatnej opieki medycznej
- Przejrzysty i osiągalny system prowizyjny
- Możliwości rozwoju w strukturach firmy
- Dobrą lokalizację biura (ul. 17-go Stycznia) z bardzo dobrym dojazdem do pracy