Jesteśmy stabilną firmą Call Center świadczącą usługi z zakresu telemarketingu i telefonicznej obsługi klienta. Specjalizujemy się zarówno w realizacji kampanii sprzedażowych jak i usługach z zakresu serwisów konsumenckich oraz infolinii. Atutem Delta Contact są pracownicy tworzący zgrany, sympatyczny zespół profesjonalistów. Aktualnie w związku z realizacją projektu dla naszego Klienta – dystrybutora win – poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Konsultant ds. telefonicznej obsługi projektu sprzedaży win
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref: W/02/11
Zadania:
- aktywna sprzedaż i promowanie win renomowanych marek,
- przestrzeganie najwyższych standardów obsługi klienta i sprzedaży,
- rzetelne informowanie o dostępnych produktach.
- wiedza o winie – zdobytej w doświadczeniu zawodowym lub przez prywatne zamiłowanie do tego trunku. Zapraszamy „miłośników wina" lubiących dzielić się tą pasją z innymi!
- min. średnie wykształcenie,
- dyspozycyjność min. 3 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), w godzinach 15.00 – 21.00,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktu,
- umiejętność obsługi komputera,
- mile widziana znajomość technik sprzedaży.
Oferujemy:
- teoretyczne i praktyczne szkolenia z zakresu wiedzy o winie,
- stabilne zatrudnienie (umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę),
- przejrzysty system wynagrodzeń (podstawa + system prowizyjny),
- dostępny pakiet profesjonalnej opieki medycznej,
- możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- profesjonalne narzędzia pracy i przyjazną atmosferę.