Głównym przedmiotem działalności ITCARD jest obsługa autoryzacyjna transakcji w bankomatach, transakcji bezgotówkowych w terminalach płatniczych POS oraz wydawanie kart płatniczych z logo VISA i MasterCard. Dostarczamy nowoczesne i kompleksowe rozwiązania płatnicze dla Klientów wymagających niezawodności, bezpieczeństwa i realnych korzyści biznesowych.
ITCARD jest drugim co do wielkości operatorem pod względem liczby bankomatów w Polsce. Do ITCARD należy niezależna sieć bankomatów funkcjonująca pod marką Planet Cash.
IT Card Centrum Technologii Płatniczych SA z siedzibą w Warszawie poszukuje kandydata na stanowisko:
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łomża
Nr Ref.: DOR/CC/2015/02/001
Opis Stanowiska:
- zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów: obsługa w zakresie infolinii, helpdesk oraz sprzedaży,
- obsługa e-mail, fax,
- kształtowanie lojalności oraz satysfakcji Klientów.
Od Kandydatów oczekujemy:
- sprawnej obsługi komputera (Windows, MS Office),
- dobrej organizacji pracy, skrupulatności i systematyczności,
- wykształcenia minimum średniego,
- umiejętności szybkiego diagnozowania oraz rozwiązywania problemów,
- dobrej organizacji pracy, skrupulatności i systematyczności,
- wysokiej kultury osobistej,
- komunikatywności, dyspozycyjności,
- odporności na stres.
Mile widziane:
- znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie na stanowiskach: konsultant techniczny helpdesk lub doświadczenie w bankowości, pracy w biurze obsługi Klienta, pracy w systemach CRM,
- znajomość zasad działania systemów płatniczych VISA/Mastercard, bankomatów, terminali POS.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- niezbędne narzędzia do pracy,
- dodatkowe benefity (m.in. ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne, karta umożliwiająca korzystanie z obiektów sportowo-rekreacyjnych),
- szkolenia oraz kursy,
- elastyczny czas pracy.