Konsultanta ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zatrudnienie: przez firmę zewnętrzną
Jeżeli jesteś dynamiczną osobą, nastawioną na wysoką jakość obsługi Klienta, a zarazem cenisz sobie elastyczność w wyborze godzin pracy, aplikuj do nas już teraz!
Zakres obowiązków:
Pełna obsługa Klientów Banku przez telefon, m.in.:
- realizacja dyspozycji Klientów
- udzielanie rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach Banku
Wymagania:
- dyspozycyjność – praca w systemie zmianowym (24h)
- płynna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
- doskonała komunikatywność i swoboda wypowiedzi, dobra dykcja
- wykształcenie minimum średnie
- otwartość i gotowość do ciągłej nauki oraz podnoszenia kwalifikacji
- odporność na stres i odpowiedzialność
- umiejętność pracy w zespole
W zamian oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę przez firmę zewnętrzną,
- pełne szkolenie z produktów i procesów bankowych,
- motywujący i bardzo atrakcyjny system wynagrodzeń plus pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna)
- pracę w młodym, dynamicznym zespole
- jasną ścieżkę kariery