Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce. Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce. Specjalizujemy się w usługach doradztwa personalnego, rekrutacji, outsourcingu pracowniczym i restrukturyzacjach w obszarze HR. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, a 35 000 osób miesięcznie za naszym pośrednictwem znajduje zatrudnienie w Polsce i krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Aktualnie dla naszego Klienta, firmy będącej liderem w branży opieki medycznej, poszukujemy osoby nastanowisko:
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: KOB/M-2014 Miejsce pracy: Warszawa/Kielce
Nr Ref.: KOB/M-2014 Miejsce pracy: Warszawa/Kielce
Opis stanowiska:
- telefoniczny kontakt z Klientami Firmy zgodnie z procedurami
- kompleksowa obsługa Klientów poprzez umawianie oraz odwoływanie wizyt, udzielanie informacji na temat świadczeń medycznych
- efektywna obsługa Klientów firmy zgodnie z określonymi zasadami produktywności
- współpraca ze wszystkimi działami firmy w celu zapewnienia Klientom najwyższej jakości usług.
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy poprzez najwyższą jakość telefonicznej obsługi Klientów
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie
- znajomość zasad obsługi Klientów.
- min. rok doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z telefoniczną obsługą klientów
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. poziom B2)
Oferujemy:
- atrakcyjną i pełną wyzwań pracę w firmie będącej niekwestionowanym liderem w swojej branży
- możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji w obszarze obsługi Klientów
- pełne szkolenie wprowadzające
- szkolenia mające na celu podniesienie jakości pracy z klientami
- atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie