Deutsche Bank PBC S.A. jest częścią grupy Deutsche Bank, jednej z największych instytucji finansowych na świecie. Świadczy wysokiej jakości usługi dla Klientów indywidualnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, oferując długofalowe rozwiązania finansowe dostosowane do indywidualnych potrzeb Klienta. Aktualnie do zespołu z siedzibą w Warszawie poszukujemy:
Konsultanta ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: DB/ZOT/WAR
Zatrudnienie: przez firmę zewnętrzną
Jeżeli jesteś dynamiczną osobą nastawioną na wysoką jakość obsługi Klienta a zarazem cenisz sobie elastyczność w wyborze godzin pracy aplikuj do nas już teraz!
Zakres głównych obowiązków:
Pełna obsługa Klientów Banku przez telefon, m.in.:
- realizacja dyspozycji Klientów, m.in.: wykonywanie operacji na rachunkach
- udzielanie rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach
- aktywne oferowanie Klientom nowych usług i produktów Banku
- przyjmowanie reklamacji Klientów
Wymagania:
- dyspozycyjność - praca w systemie zmianowym 24 h
- dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
- doskonała komunikatywność i swoboda wypowiedzi
- wykształcenie minimum średnie
- umiejętność obsługi komputera
- otwartość i gotowość do ciągłej nauki oraz podnoszenia kwalifikacji
- odporność na stres
- dobra dykcja
- odpowiedzialność
- umiejętność pracy w zespole
- mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta na podobnym stanowisku
- znajomość produktów bankowych będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- umowę o pracę przez firmę zewnętrzną
- pracę w trybie zmianowym
- opiekę medyczną
- stałe warunki wynagrodzenia
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w młodym, dynamicznym zespole
- pakiet szkoleń