T-Mobile Polska S.A., operator globalnej marki T-Mobile, docenia wartość dzielenia się wszystkim co nas łączy. W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami.
Zakres obowiązków:
- Profesjonalna telefoniczna obsługa klientów T-Mobile Polska
- Telefoniczna sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez sieć T-Mobile
- Udzielanie informacji na temat oferty sieci T-Mobile
- Pomoc klientom w korzystaniu z oferowanych produktów i usług
Wymagania:
- Dobra znajomość obsługi komputera
- Wykształcenie minimum średnie
- Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta
- Umiejętności i predyspozycje sprzedażowe
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym, 7 dni w tygodniu w tym święta
- Bardzo dobra dykcja i miły tembr głosu
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Naszym pracownikom gwarantujemy najlepsze warunki do osiągania wyników i rozwoju, doskonałą atmosferę pracy oraz możliwość budowania swojej kariery wśród ludzi, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Poznaj
T-Mobile Polska S.A.
Cześć, tu T-Mobile!
Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych. Jako jedni z pierwszych udostępniliśmy na rynku sieć 5G, oferujemy najlepszej jakości usługi mobilne, a dzięki kilkunastu Data Center zapewniamy całe spektrum usług ICT.
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół. W #MagentaTeam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian! #MagentaTeam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Szukasz pracy? Sprawdź co nowego na magentateam.pl i aplikuj, aby samemu doświadczyć naszych magentowych możliwości.