Deutsche Bank PBC S.A. jest członkiem Grupy Deutsche Bank, jednej z największych instutucji finansowych na świecie. Świadczy wysokiej jakośći usługi dla Klientów indywidualnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, oferując długofalowe rozwiązania finansowe dostosowane do indywidualnych potrzeb Klienta.
Poszukujemy:
Konsultanta ds. Telefonicznej Obsługi Klienta w Warszawie
Nr Ref.: DB/ZOT/WAR
(zatrudnienie: przez firmę zewnętrzną)
(zatrudnienie: przez firmę zewnętrzną)
Jeżeli jesteś dynamiczną osobą nastawioną na wysoką jakość obsługi Klienta a zarazem cenisz sobie elastyczność w wyborze godzin pracy aplikuj do nas już teraz!
Zakres obowiązków:
- pełna obsługa Klientów Banku przez telefon, m. in.:
- realizacja dyspozycji Klientów, m. in.: wykonywanie operacji na rachunkach
- udzielanie rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach
- aktywne oferowanie Klientom nowych usług i produktów Banku
- przyjmowanie reklamacji Klientów
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
- doskonała komunikatywność i swoboda wypowiedzi
- wykształcenie minimum średnie
- umiejętność obsługi komputera
- otwartość i gotowość do ciągłej nauki oraz podnoszenia kwalifikacji
- odporność na stres
- dobra dykcja
- odpowiedzialność
- umiejętność pracy w zespole
- mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta na podobnym stanowisku
- znajomość produktów bankowych będzie dodatkowym atutem
- dyspozycyjność – praca w systemie zmianowym 24h
Wybranym Kandydatom zapewniamy stałe warunki zatrudnienia, ciekawą pracę w systemie zmianowym, w renomowanej stale rozwijającej się firmie, podnoszenie kwalifikacji zawodowych oraz pracę w dynamicznym zespole.