Do nowootwieranego Call Center Spółki Dystrybucyjnej Banku Pocztowego, poszukujemy kandydatów i kandydatki na stanowisko:
Jeżeli:
- uczysz się lub jesteś absolwentem
- masz miły głos i poprawną dykcję
- masz silną motywację do pracy
- dobrze obsługujesz pakiet MS Office
- jesteś komunikatywny/a
- cechuje Cię dynamizm w działaniu
- jesteś konsekwentny/a w realizacji wyznaczonych celów
- masz doświadczenie w obsłudze Klienta (mile widziane)
- jesteś dyspozycyjny/a 20 godzin tygodniowo w godzinach 8:00- 20:00
- pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji
- wynagrodzenie stałe i prowizyjne (adekwatne do wyników pracy)
- szkolenia produktowe i sprzedażowe
- pracę w młodym i dynamicznym zespole
- elastyczne godziny pracy
- możliwość uzyskania zaświadczenia o odbyciu praktyk
- aktywnej sprzedaży produktów i usług bankowych
- dbaniu o pozytywny wizerunek spółki
- budowaniu relacji z Klientami
Poznaj
Bank Pocztowy S.A.
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.