Bank Pocztowy S.A.
Departament Call Center
Wydział Obsługi Klienta
poszukuje osoby na stanowisko:
Główne zadania osoby zatrudnionej to:
- informowanie Klientów o produktach i usługach oferowanych przez Bank,
- prowadzenie operacji na produktach Klientów,
- pomoc przy realizacji dyspozycji składanych przez Klientów,
- sprzedawanie produktów bankowych.
- wykształcenie minimum średnie,
- gotowość do pracy w systemie zmianowym,
- gotowość do stałego poszerzania wiedzy,
- umiejętność pracy w grupie i pod presją czasu,
- silną motywację do pracy,
- miły głos i poprawną dykcję,
- znajomość pakietu MsOffice.
- stabilną pracę w sektorze bankowym w obsłudze klienta
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, również w niepełnym wymiarze – 0,5 etatu,
- możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego,
- pracę w zgranym i dynamicznym zespole.
Poznaj
Bank Pocztowy S.A.
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.