Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Obecnie poszukujemy dla naszego klienta osoby na stanowisko:
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
praca zdalna z elementami hybrydowymi
Potrzebujemy Ciebie jeśli jesteś:
- Otwarty/a na nowe wyzwania.
- Masz dobrą dykcję, a rozmowa telefoniczna z Klientem to dla Ciebie przyjemność.
- Jesteś nastawiony/a na realizację celów.
- Posiadasz zdolności szybkiego uczenia się.
- Chcesz się rozwijać i zdobyć doświadczenie.
Do Twoich podstawowych zadań należeć będą:
- Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klienta w zakresie obsługi i sprzedaży ubezpieczeń.
- Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy.
- Rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi.
- Sprzedaż i promocja produktów ubezpieczeniowych.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie średnie pełne potwierdzone egzaminem dojrzałości.
- Doświadczenie w pracy z klientem - wiesz jak prowadzić rozmowę z klientem, aby po jej zakończeniu był przekonany, że jego oczekiwania zostały w pełni zaspokojone.
- Odpowiedzialność za zadania swoje i zespołu - pracujemy w grupie, jednak każdy z nas ma swoje zadania, które muszą być realizowane każdego dnia.
- Mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej: wiesz, co to ubezpieczenie, polisa, suma ubezpieczenia, roszczenie i nie boisz się porozmawiać o tym z klientem.
- Znajomość język angielskiego w stopniu umożliwiającym obsługę systemów teleinformatycznych będzie dodatkowym atutem. Obsługujemy klientów nie tylko z Polski i potrzebujemy być dla nich wsparciem każdego dnia.
W zamian oferujemy:
- Atrakcyjną podstawę wynagrodzenia oraz przejrzysty system prowizyjny.
- Umowę zlecenie w okresie próbnym (3 miesiące) a następnie umowę o pracę, w pełnym wymiarze godzin.
- Przyjazną atmosferę pracy, jesteśmy małym, prężnym i zróżnicowanym zespołem.
- Prace w systemie zmianowym 08:00-16.00 / 9:00-17:00/ 10:00-18.00 od poniedziałku do piątku.
- Pracę zdalną oprócz okresu szkolenia i okresowych spotkań Twojego zespołu.
- Cykl profesjonalnych szkoleń przygotowujących do pracy oraz wsparcie w trakcie pracy.
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy.
- Benefity: Karta Multisport, Medicover.
Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?
Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś! A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej :)
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-193 przy ul. Stawki 2A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000508528.
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Futuro PMP Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.
Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.
Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl.
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Futuro PMP Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.
Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.
Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.