Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Konsultant Telefoniczny Warszawa
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)

Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
praca hybrydowa / zdalna
rekrutacja online
za 3 dni wygasa13 dni temu
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Obecnie poszukujemy dla naszego klienta osoby na stanowisko:
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b

praca zdalna z elementami hybrydowymi

 

Potrzebujemy Ciebie jeśli jesteś:
  • Otwarty/a  na nowe wyzwania.
  • Masz dobrą dykcję, a rozmowa telefoniczna z Klientem to dla Ciebie przyjemność.
  • Jesteś nastawiony/a na realizację celów.
  • Posiadasz zdolności szybkiego uczenia się.
  • Chcesz się rozwijać i zdobyć doświadczenie.
Do Twoich podstawowych zadań należeć będą:
  • Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klienta w zakresie obsługi i sprzedaży ubezpieczeń.
  • Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy.
  • Rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi.
  • Sprzedaż i promocja produktów ubezpieczeniowych.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie średnie pełne potwierdzone egzaminem dojrzałości.
  • Doświadczenie w pracy z klientem - wiesz jak prowadzić rozmowę z klientem, aby po jej zakończeniu był przekonany, że jego oczekiwania zostały w pełni zaspokojone.
  • Odpowiedzialność za zadania swoje i zespołu - pracujemy w grupie, jednak każdy z nas ma swoje zadania, które muszą być realizowane każdego dnia.
  • Mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej: wiesz, co to ubezpieczenie, polisa, suma ubezpieczenia, roszczenie i nie boisz się porozmawiać o tym z klientem.
  • Znajomość język angielskiego w stopniu umożliwiającym obsługę systemów teleinformatycznych będzie dodatkowym atutem. Obsługujemy klientów nie tylko z Polski i potrzebujemy być dla nich wsparciem każdego dnia.
W zamian oferujemy:
  • Atrakcyjną podstawę wynagrodzenia oraz przejrzysty system prowizyjny.
  • Umowę zlecenie w okresie próbnym (3 miesiące) a następnie umowę o pracę, w pełnym wymiarze godzin.
  • Przyjazną atmosferę pracy, jesteśmy małym, prężnym i zróżnicowanym zespołem.
  • Prace w systemie zmianowym 08:00-16.00 / 9:00-17:00/ 10:00-18.00 od poniedziałku do piątku.
  • Pracę zdalną oprócz okresu szkolenia i okresowych spotkań Twojego zespołu.
  • Cykl profesjonalnych szkoleń przygotowujących do pracy oraz wsparcie w trakcie pracy.
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy.
  • Benefity: Karta Multisport, Medicover.
Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?
 
Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś! A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej :)

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-193 przy ul. Stawki 2A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000508528.

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.

Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Futuro PMP Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.

Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.

Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Podobne oferty

  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Warszawa, KEN 98    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
  • Konsultant / Konsultantka w Contact Center

    T-Mobile Polska   Warszawa, ul.Domaniewska 52    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 7 200 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Warszawa, Westfield Arkadia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Konsultant Infolinii Obsługowej

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Twoje zadania: Obsługa umów leasingowych po ich aktywacji; Wydawanie zgód na czynności w Wydziale Komunikacji; Aktualizacja danych kontaktowych i teleadresowych; Wystawianie duplikatów faktur, wysyłanie mandatów; Budowanie długotrwałych relacji z Klientami – empatia i troska to podstawa!...
  • Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

    T-Mobile Polska   Legionowo, CH Błękitne    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
  • Doradca Klienta Biznesowego

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Wola, plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków W naszym zespole będziesz odpowiadać za cały proces opieki, sprzedaży i dosprzedaży do naszych klientów we wsparciu zespołu posprzedażowej obsługi klienta; Twoimi codziennymi zadaniami będą kontakty mailowe i telefoniczne z klientami, spotkania z nimi, badanie...
  • Konsultant ds. podróży z językiem norweskim

    Concentrix   Warszawa, Aleja Solidarności 171    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 550 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Pierwszy punkt kontaktu dla zapytań klientów dotyczących podróży premium. Doradztwo w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności i programów członkowskich. Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych metod płatności. Wsparcie klientów w...
  • Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Sprzedaży w Call center

    4Life Direct sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   4 500 - 12 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie rozmów sprzedażowych z klientami indywidualnymi (B2C) przez telefon. Realizacja założonych celów sprzedażowych. Utrzymywanie standardów obsługi klienta firmy. Zarządzanie kontaktem posprzedażowym do momentu pierwszej transakcji. Wymagania: Zainteresowanie...
  • Travel Advisor with Danish

    Concentrix   Warszawa, Aleja Solidarności 171    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your responsibilities: Be the 1st point of contact for premium travel inquiries of customers. Advise partners on flights, products, online services, payment methods, membership programs etc. Help in purchasing airline tickets and handling different payment methods. Support customers with travel...