- Organizacja przydzielonych projektów szkoleniowych pod względem merytorycznym, logistycznym i administracyjnym, w tym w szczególności:
- Dobór grupy docelowej;
- Organizacja kalendarza i prowadzenie zapisów;
- Przygotowywanie zaproszeń;
- Zabezpieczenie materiałów szkoleniowych (korekta, wydruki, wysyłka);
- Organizacje szkoleń pod względem logistycznym (sale, catering, noclegi itp.);
- Rozliczanie kosztów;
- Stały kontakt i wsparcie dla dedykowanych Klientów wewnętrznych (zespoły HRBP oraz trenerzy, uczestnicy, sponsorzy projektów szkoleniowych z obszarów korporacyjnych i funkcji biznesowych);
- Optymalizacja systemu szkoleń wewnętrznych i zarządzania wiedzą w organizacji;
- Współpraca z partnerami i dostawcami rozwiązań i usług szkoleniowych;
- Wspieranie tworzenia materiałów szkoleniowych;
- Administrowanie bazą szkoleń w zakresie obszarów kompetencji miękkich lub nowo wdrażanych narzędzi/procedur w organizacji oraz współprowadzenie szkoleń z udziałem trenerów wewnętrznych;
- Wsparcie w przygotowywaniu i wdrażaniu procedur i innych dokumentów dla realizowanych procesów HR;
- Wsparcie w prowadzeniu kampanii informacyjnych oraz szkoleń wewnętrznych odnośnie wdrażanych procesów i narzędzi HR;
- Administrowane narzędziami informatycznymi i bazami danych wspierających HR.
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (co najmniej poziom B2);
- Mile widziane doświadczenie w organizacji szkoleń;
- Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office (szczególnie MS Excel, Power Point).
- Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów;
- Samodzielność, inicjatywa i pro aktywność w działaniu;
- Otwartość na zmiany i gotowość do podejmowania nowych wyzwań;
- Kreatywność oraz umiejętność stosowanie technik typu „design thinking”.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania