Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Poszukujemy osób do pracy przy sprzedaży telefonicznej publikacji branżowych.
Praca polega na połączeniach wychodzących do Klientów i aktywnej sprzedaży.
Poszukujemy osób, które cenią sobie dobrą atmosferę pracy, zgrany zespół, lubią kontakt z klientem i bardzo dobre zarobki.
- grafik elastyczny, pracujesz od poniedziałku do piątku, ale jesteśmy otwarci na twoją dyspozycyjność;
- otrzymujesz atrakcyjne wynagrodzenie - podstawa + comiesięczne wysokie premie;
- otrzymujesz stałą pracę do tego pakiet benefitów: karnet multisport, kasa za rekomendację nowych współpracowników, szkolenia wewnętrzne i wiele innych;
- otrzymujesz od nas wszystkie niezbędne do pracy narzędzia;
- współpracujesz z doświadczonymi konsultantami, którzy mogą dzielić się z Tobą wiedzą a Ty z nimi ( a do tego bardzo cenią fajny klimat współpracy);
- możesz rozpocząć pracę kiedy chcesz (a najlepiej jak najszybciej ;) ).
- doświadczenia w telefonicznym kontakcie z klientem mile widziany;
- chęci rozwijania się w zakresie aktywnej sprzedaży;
- otwartości, motywacji do pracy, chęci rozwoju;
- uśmiechu i poczucia humoru (warunek konieczny!);
- gotowości do podjęcia stałej, stabilnej pracy (chcemy współpracować z tymi, z którymi zwiążemy na dłuższy okres czasu).
- stabilne zatrudnienie;
- biuro w Centrum Warszawy;
- pakiet szkoleń rozwojowych;
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawa + prowizja + dodatki do wynagrodzenia.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.