LUKAS Bank to bank detaliczny, budujący długoterminowe relacje z klientami, których podstawą jest profesjonalne doradztwo i przyjazna obsługa. Zatrudniamy ponad 5 tys. pracowników. Od 2001 roku głównym akcjonariuszem LUKAS Banku SA jest francuska grupa finansowa Crédit Agricole, która działa na terenie 70 krajów i zatrudnia ponad 160 tys. osób. Obecnie poszukujemy pracownika na stanowisko:
KONSULTANT DS. SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ
Symb. ref.: KST/04/WR
Miejsce pracy: Contact Center we Wrocławiu
Miejsce pracy: Contact Center we Wrocławiu
PROFIL KANDYDATA:
- wykształcenie min. średnie (studenci mile widziani)
- zdolności sprzedażowe, umiejętność nawiązywania kontaktów z klientami
- umiejętność obsługi komputera (MS Office)
- umiejętność pracy w grupie, komunikatywność
- umiejętność samodzielnego realizowania zadań i odporność na stres
- gotowość do pracy w systemie zmianowym
- doświadczenie w obsłudze klienta (będzie dodatkowym atutem)
- znajomość produktów finansowych (mile widziana)
GŁÓWNE ZADANIA:
- aktywna sprzedaż produktów LUKAS Banku SA przez telefon
- informowanie klientów o ofercie LUKAS Banku
- identyfikacja potrzeb klienta oraz realizacja planów sprzedażowych
OFERUJEMY:
- zatrudnienie na umowę o pracę (również w niepełnym wymiarze godzin)
- elastyczne godziny pracy
- pracę w młodym i dynamicznym zespole
- rozbudowany system szkoleń
- możliwość rozwoju i awansu zawodowego
- przyjazną atmosferę pracy