Jesteśmy jedną z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Sukcesywnie wdrażamy najnowsze rozwiązania technologiczne oraz pracujemy nad doskonaleniem produktów i usług bankowych, oferując naszym Klientom najlepszą platformę bankowości internetowej i najbardziej intuicyjną aplikację mobilną na rynku. Współtworzymy też ogólnopolski system płatności BLIK i rozwijamy nowoczesną platformę smartshoppingową goodie.
Dziś mamy dla Ciebie wyjątkową propozycję. Dołącz do Banku Millennium i rozwijaj swoje talenty
w Departamencie Bankowości Bezpośredniej, odpowiadającym za zdalną obsługę Klientów jako:
CO PRZED TOBĄ: Twoim głównym zadaniem będzie aktywna, telefoniczna sprzedaż usług Banku Millennium wybranej grupie naszych Klientów. Dzięki zaangażowaniu w akcje promocyjne lub utrzymaniowe, będziesz zachęcał Klientów do aktywnego korzystania z produktów i wspólnie z nami kształtował pozytywny wizerunek Banku. Na co dzień pracując z nowoczesnymi produktami i procesami bankowymi, będziesz realizował swoje indywidualne cele, wynikające z realnych planów sprzedażowych. Staniesz się częścią ambitnego i zmotywowanego zespołu profesjonalistów, na którego wsparcie będziesz mógł liczyć w każdej sytuacji.
SZUKAMY: osób, które są skuteczne w dążeniu do celu, przejawiają inicjatywę w relacjach z Klientami oraz potrafią zadbać o wysoki poziom ich satysfakcji. Wierzymy, że kreatywność i umiejętność logicznego
myślenia to idealne połączenie, które pozwala formułować argumenty niezbędne w sprzedaży
telefonicznej. Zależy nam na współpracy z osobami z dobrą dykcją, które dysponują czasem od
poniedziałku do soboty, pragną się uczyć i stale podnosić własne kwalifikacje.
- pracę na pełny etat, na początek miesięczny okres próbny, później umowę o pracę na 12 miesięcy z perspektywą stałego zatrudnienia
- pracę w organizacji o wysokich standardach i kulturze
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz indywidualnie dopasowany system premiowy, uzależniony od efektów Twojej pracy
- cenne doświadczenie w zakresie sprzedaży pełnej palety produktów bankowych i kontaktów z Klientem
- kompleksowe szkolenia wdrożeniowe, produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi Klienta
- prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport (zamiennie vouchery do kina) oraz dofinansowanie hobby i strefę zniżek
- dobrą atmosferę i pracę z nietuzinkowymi ludźmi, tworzącymi zgrany i profesjonalny zespół
- przyjazne biuro w sąsiedztwie metra, tuż obok Pola Mokotowskiego.