Spółka Apator Rector jest obecna na polskim rynku produkcji oprogramowania od 1994 roku. Od początku swojej działalności związana jest nierozerwalnie z technologią GIS. Flagowymi produktami są systemy służące do wspomagania zarządzania majątkiem sieciowym oferowane na rynku utilities, telekomunikacyjnym, administracji publicznej i samorządowej. Firma jest częścią grupy kapitałowej Apator S.A.
Dzisiaj Apator Rector Sp. z o.o. to firma zatrudniająca 150 pracowników.
Firma Apator Rector Sp. z o.o. zrealizowała z sukcesem wdrożenie autorskiego rozwiązania centralnych systemów dla dwóch kluczowych operatorów systemów dystrybucyjnych energii elektrycznej na rynku krajowym, tj. Energa Operator S.A. oraz Tauron Dystrybucja S.A.
- Ośmioosobowy zespół szuka brakującego ogniwa – czekamy właśnie na Ciebie!
- Masz wpływ na to co robisz – codzienne spotkania, dzielenie się pomysłami, jeśli masz pomysł, otrzymasz czas na jego realizację
- Szkolenia wewnętrzne z naszymi Ekspertami
- U nas możesz awansować
- Zespół przekaże wiedzę oraz będzie wsparciem w przypadku pojawienia się pytań lub wątpliwości
- System Premiowy – wypracowany zespołowo „System Motywowania w Apator Rector Sp. z o.o.”
- Zatrudnienie na umowę o pracę lub w formie B2B – wybór należy do Ciebie
- Stabilne zatrudnienie – średni staż pracy w naszej firmie to około 8 lat
- Możliwość umówienia się na pracę zdalną
- Elastyczne godziny pracy
- Działanie w oparciu o 4 perspektywy:
Kompetencje - Odpowiedzialność – Zadania (produkty/projekty) – Rozwój - Rozpoczęcie doświadczenia zawodowego w projektach z branży energetycznej
- Dobrą atmosferę w pracy, nastawienie na pracę w zespole, wzajemne wspieranie się i realizowanie wspólnych celów
- Brak dress code
- Pakiet socjalny (ZFŚS, Karta Multisport, Opieka medyczna, Ubezpieczenie grupowe)
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku – Kapitałowa Grupa Apator – zatrudniamy około 2500 pracowników
- Dwuletnie doświadczenie zawodowe w branży IT
- Znajomości języka SQL lub PL\SQL
- Motywacja do podniesienia wiedzy w obszarze energetyki, wodociągów, telekomunikacji
- Otwarty umysł, który w połączeniu z kreatywnością pozwoli uzyskać oryginalne
i trafne rozwiązania
- Umiejętność pracy w zespole
- Orientacja na klienta
- Orientacja na cel
- Orientacja na jakość
- Zwinność – Elastyczność – Otwartość na zmiany
- Umiejętność zarządzania priorytetami i organizacji czasu pracy
- Praktyka w pracy z bazami danych Oracle,
- Doświadczenie pracy z systemami zgłoszeniowymi, Testlink, Enterprise Architect,
- Doświadczenie pracy z klientem,
- Certyfikaty ISTQB, ITIL, ESRI itp.
- Wiedza z zakresu energetyki
- Weryfikowanie i klasyfikowanie zgłoszeń serwisowych
- Analiza błędów i poszukiwanie możliwości ich rozwiązania
- Testowanie rozwiązań dostarczonych przez zespół
- Weryfikacja poprawności utworzonych paczek instalacyjnych
- Organizacja okien serwisowych na środowiskach Klientów
- Wprowadzanie zmian konfiguracyjnych
- Pisanie skryptów SQL