- Obsługa połączeń wychodzących (audio, video).
- Budowanie i utrzymanie relacji z klientami.
- Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów.
- Wprowadzanie danych do systemu.
- Biegła znajomość języka polskiego (min. C1) oraz ukraińskiego (min. B2).
- Umiejętności sprzedażowe i orientacja na klienta.
- Minimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta.
- Skrupulatność i umiejętność zarządzania czasem pracy.
- Pełnoetatowe zatrudnienie na umowę o pracę lub zlecenie.
- Konkurencyjne wynagrodzenie bazowe plus bonus 1500 zł.
- Elastyczne godziny pracy (pon.-pt. 09:00-20:00, sob. 11:00-17:00).
- Komfortowe biuro w centrum Lublina, kompleksowe szkolenie oraz atrakcyjne benefity (m.in. opieka medyczna i ubezpieczenie na życie).
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.