Szukasz miejsca gdzie możesz rozpocząć karierę zawodową, lub wykorzystać nabyte już doświadczenie? Znajdziesz to w Transcom.
Szukasz miejsca gdzie możesz rozpocząć karierę zawodową, lub wykorzystać nabyte już doświadczenie? Znajdziesz to w Transcom.
Wspólnie zadbajmy o pozytywne relacje i przedłużenie kończących się naszym klientom umów. Pracę ułatwi Ci konkurencyjna oferta i szeroki wachlarz urządzeń w atrakcyjnych cenach.
Lokalizacja: Białystok, Świętojańska 12A
Wymiar etatu: 1/1, 3/4, 1/2 - w zależności od Twoich preferencji
Wynagrodzenie (umowa zlecenie): 18zł brutto/h + 3 systemy premiowe
Wynagrodzenie (umowa o pracę): 2600 - 2900zł brutto + 3 systemy premiowe
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pensję składającą się z części podstawowej oraz premii
- profesjonalne szkolenia wdrożeniowe oraz rozwojowe
- pakiet benefitów, w tym dofinansowanie do „wczasów pod gruszą”, bilety do kina, prywatną opiekę medyczną i wiele innych (po okresie próbnym)
- pracę w miłym i pomocnym zespole!
Nie żyjemy tylko pracą! Organizujemy często wyjścia integracyjne, konkursy na nagrody rzeczowe, oraz dni tematyczne.
- chęci do nauki, rozwoju i współpracy rozwojowej;
- komunikatywność i pozytywne nastawienie do ludzi;
- wysoka kultura osobista;
- wcześniejsze doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane;
1. Zgłoś się! Kliknij ‘aplikuj’ a w ciągu 5 minut na podany w formularzu adres mailowy, otrzymasz link do formularza aplikacyjnego, gdzie możesz wysłać nam swoje CV.
2. Otrzymasz na skrzynkę mailową krótki test, dzięki któremu dowiesz się o swoich mocnych stronach. Jeśli wyniki testu będą pozytywne, w ciągu 24h skontaktuje się z Tobą rekruter, aby przekazać więcej informacji o stanowisku i lepiej Cię poznać.
3. Najlepsi kandydaci zostaną zaproszeni na dzień otwarty, podczas którego dowiedzą się więcej o Transcom, naszej kulturze i wartościach!