W Grupie siła!
Wyznajemy zasadę, że co dwie głowy to nie jedna. Właśnie dlatego w naszej firmie wzajemnie wspieramy się we wszystkich, mniejszych i większych projektach. To działa.
Pozwól, że opowiemy Ci o nas więcej:
Jesteśmy obecni na europejskim rynku od 2011 roku. Integrujemy marki ATERIMA, ATERIMA MED i ATERIMA HR, zapewniając profesjonalne usługi w obszarze zatrudnienia. Nasza główna siedziba mieści się w krakowskim biurze wchodzącym w skład kompleksu Bonarka 4 Business. Pracuje tu ponad 100 zdolnych, pełnych inicjatywy ludzi. Kolejnych znaleźć można w naszych innych oddziałach: m.in. w Opolu, Katowicach, Rzeszowie, Gdańsku, Szczecinie, Wrocławiu, Poznaniu czy Łodzi.
Jak się pracuje w Grupie ATERIMA?
1. Rozwój
Jesteśmy otwarci na pomysły, dajemy przestrzeń na inicjatywę. Nasi pracownicy to wiedzą, dlatego w pracy rozwijają skrzydła!
Cieszymy się z każdego awansu i dopingujemy do dalszej pracy. Oferujemy dwie ścieżki rozwoju: menedżerską i ekspercką, ponieważ stawiamy na wiedzę równie mocno jak na zarządzanie zespołami. Doceniamy chęć samodoskonalenia się w wybranej dziedzinie, a awans jest u nas mocno powiązany z wynagrodzeniem, więc im więcej się starasz i rozwijasz, tym więcej zarabiasz!
2. Wyjątkowa atmosfera
Jaki jest nasz główny atut? Przyjazny i ciepły nastrój w pracy. Wszyscy mówimy sobie po imieniu, jesteśmy otwarci i gotowi do pomocy. Angażujemy się w to co robimy, szukamy nowych możliwości rozwoju. Dobra atmosfera pomaga nam uwolnić potencjał oraz z odwagą i optymizmem podjąć się powierzonych zadań.
Chcesz dołączyć do Grupy ATERIMA? Przyjdź do nas i… pracuj z głową!
- posiadasz min. roczne doświadczenie w sprzedaży, rekrutacji lub obsłudze klienta,
- wykazujesz gotowość do pracy związanej z aktywnymi działaniami terenowymi,
- masz doświadczenie w rekrutacjach masowych (mile widziane),
- znasz język niemiecki na poziomie min. podstawowym,
- posiadasz czynne prawo jazdy kategorii B,
- jesteś osobą komunikatywną i bardzo dobrze organizujesz swoją pracę,
- potrafisz efektywnie pracować pod presją czasu,
- jesteś osobą nastawioną na realizację celów.
- aktywne pozyskiwanie kandydatów zainteresowanych pracą Opiekuna osób starszych w Niemczech,
- współpraca z lokalnymi instytucjami rynku pracy i edukacji,
- aktywne promowanie firmy na podległym terenie,
- organizacja i prowadzenie prezentacji oraz spotkań informacyjnych dla kandydatów,
- realizacja projektów promocyjnych zmierzających do pozyskania kandydatów,
- prowadzenie spotkań rekrutacyjnych, przygotowywanie dokumentacji kadrowej,
- prace administracyjno-biurowe
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego w obszarze rekrutacji,
- samodzielność w działaniu i realny wpływ na rozwój podległego regionu,
- wynagrodzenie podstawowe i system prowizyjny,
- kompleksowe szkolenia przygotowujące do pracy,
- możliwość podnoszenia kompetencji językowych – darmowy kurs języka niemieckiego,
- pakiet benefitów po okresie próbnym (sportowy, edukacyjne, medyczny),
- niezbędne narzędzia pracy,
- przyjazną atmosferę w pracy, pyszną kawę i owoce do biura :)