W T-Mobile masz największe możliwości – tak jak tysiące naszych zaangażowanych pracowników i miliony zadowolonych Klientów. Nasza recepta na sukces jest prosta: najlepsze warunki dla każdego.
T-Mobile to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy, eksperymentujemy i próbujemy!
Ty też? Nie zwlekaj i zaaplikuj już dziś!
Na stanowisku Konsultanta ds. Ponagleń pomogą Ci:
- Umiejętność prowadzenia asertywnych rozmów o finansach
- Umiejętność wyszukiwania informacji
- Nastawienie na realizację celu
- Gotowość do pracy od poniedziałku do piątku (8-20:30)
- Inicjatywa i chęć odniesienia sukcesu
U nas będziesz mógł wykorzystać swoją energię i entuzjazm do telefonicznej obsługi Klientów T- Mobile.
Będziesz odpowiedzialny za:
- Profesjonalną, telefoniczną obsługę Klientów T-Mobile Polska S.A. w zakresie egzekwowana zaległych należności, w tym ustalania terminów płatności i harmonogramów ratalnych
- Wyjaśnianie Klientom naliczeń wykazywanych na fakturach
- Informowanie Abonentów o zasadach i sposobach płatności
- Doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez sieć T-Mobile
Koniec gadania, czas na działanie! Zgłoś się już dziś.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.