Vectra S.A. wiodący operator kablowy w Polsce, należący do dużej Grupy Kapitałowej, dostawca usługi triple play w związku z rozwojem i stałym powiększaniem liczby abonentów poszukuje do swojej siedziby w Gdyni kandydatów/ki na stanowisko:
Konsultant ds. Pomocy Technicznej
Miejsce pracy: Gdynia
Nr Ref.: 1/2012
Nr Ref.: 1/2012
GŁÓWNE ZADANIA:
- przyjmowanie zgłoszeń usterek, awarii i reklamacji;
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych;
- konfiguracja usług i pomoc posprzedażowa;
- rozbudowa i usprawnienie pracy działu.
WYMAGANIA:
- umiejętność swobodnego wypowiadania się w języku polskim;
- praktyczna i techniczna umiejętności obsługi komputera;
- znajomość zagadnień teleinformatycznych;
- zaangażowania w podejmowane działania;
- mile widziana umiejętność usuwania podstawowych problemów technicznych z dostępem do Internetu, konfiguracji programów w środowisku Windows oraz konfiguracji urządzeń podłączanych do Internetu;
- mile widziana ogólna znajomość zagadnień związanych z TVK (DTV, DVB, telefon, Internet);
- mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
OFERUJEMY:
- pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży;
- ciekawą i miłą atmosferę pracę w młodym, dynamicznym zespole;
- możliwość nieustannego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Poznaj
VECTRA S.A.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.