- Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w zakresie podróży premium.
- Doradztwo w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności i programów lojalnościowych.
- Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych form płatności.
- Wsparcie dla klientów napotykających trudności w podróży.
- Asystowanie pasażerom poprzez rozmowy telefoniczne i chat.
- Budowanie zaufania i długotrwałych relacji z klientami.
- Biegła znajomość szwedzkiego (poziom C1) i angielskiego (poziom B2).
- Współpracujący, pomocny, entuzjastyczny, cierpliwy, otwarty.
- Zdolność do jasnej komunikacji i aktywnego słuchania.
- Precyzja i dbałość o szczegóły.
- Dobrze zorganizowana osoba.
- Dyspozycyjność do pracy w biurze w Warszawie oraz w systemie zmianowym.
- Praca dla wiodącej, renomowanej nordyckiej linii lotniczej SAS.
- Równe szanse dla każdego, bez względu na wiek, płeć czy inne czynniki.
- Płatny, dwumiesięczny program szkoleniowy z indywidualnym wsparciem.
- Międzynarodowe środowisko pracy.
- Inwestycje w rozwój osobisty poprzez coaching i mentoring.
- Nowoczesne biuro w centrum Warszawy.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.