- Pierwszy punkt kontaktu dla zapytań klientów dotyczących podróży premium.
- Doradztwo w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności i programów członkowskich.
- Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych metod płatności.
- Wsparcie klientów w trudnościach podróżnych.
- Obsługa pasażerów przez rozmowy i czat.
- Budowanie trwałych relacji z klientami, aby zwiększyć ich zaufanie.
- Biegła znajomość języka norweskiego (poziom C1) i angielskiego (poziom B2).
- Skłonność do pomocy i współpracy.
- Entuzjazm, cierpliwość i otwartość.
- Umiejętność aktywnego słuchania i klarownej komunikacji.
- Precyzja i dokładność.
- Wysoka organizacja pracy.
- Gotowość do pracy w biurze w Warszawie.
- Dostępność do pracy w 8-godzinnych zmianach.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.