W T-Mobile masz największe możliwości – tak jak tysiące naszych zaangażowanych pracowników i miliony zadowolonych Klientów. Nasza recepta na sukces jest prosta: najlepsze warunki dla każdego.
T-Mobile to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy, eksperymentujemy i próbujemy!
Ty też? Nie zwlekaj i zaaplikuj już dziś!
Na stanowisku Konsultanta ds. Obsługi Premium pomogą Ci:
- Wykształcenie minimum średnie
- Minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze klienta
- Bardzo dobra znajomość programów Exel, Power Point
- Samodzielność, kreatywność i odpowiedzialność w realizacji zadań
- Postawa zorientowana na osiąganie wyników oraz proaktywne poszukiwanie nowych rozwiązań
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem
U nas będziesz mógł wykorzystać swoją energię i entuzjazm do:
- Obsługi połączeń głosowych serwisu Tech Desk
- Wsparcia dla usług Office 365 oraz Zdalny IT Serwis
- Obsługi połączeń głosowych (problemy techniczne) usługi Internet Domowy
- Analizy i odpowiedniego adresowania zauważonych problemów technicznych
- Wsparcia w procesie testów urządzeń oferowanych przez T-mobile Polska
Koniec gadania, czas na działanie! Zgłoś się już dziś.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.