Pochodzimy ze Szwecji a nasze biura znajdziesz na całym świecie, także w Białymstoku! Naszym celem jest przede wszystkim zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta na rzecz wielu znanych marek.
- Udzielanie pisemnego wsparcia użytkownikom platformy modowej;
- Zgłaszanie błędów technicznych oraz spraw wymagających interwencji;
- Raportowanie wyników dziennych swojej pracy.
- Bardzo dobra znajomość zasad pisowni języka francuskiego (na poziomie min. B2);
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (na poziomie min. B1);
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym;
- Chęć rozwoju zawodowego w obszarze profesjonalnej obsłudze klienta, opartej na najwyższych standardach jakości;
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Praca zdalna
Zdalne szkolenie, wdrożenie i praca z domu na terenie całej Polski. W kapciach, przy gorącej kawie. Nie trać czasu stojąc w korkach! 100% pracowników tego projektu pracuje zdalnie!
Atrakcyjne warunki zatrudnienia
Umowa o pracę, stała podstawa oraz dodatkowe premie miesięczne uzależnione od wyników.
Pakiet benefitów
Karta Multisport, prywatna opieka medyczna, bilety do kina a może ubezpieczenie na życie? Dobierz sobie benefity, które Cię interesują.
Program poleceń pracowniczych
Pracuj ze znajomymi w ramach programu “Pracuj ze mną w Transcom”. Za każdego zatrudnionego pracownika z Twojego polecenia otrzymasz od 700 do 3000 zł brutto dla Ciebie! O szczegóły zapytaj w trakcie rozmowy.
Rozwój
Szkolenie wstępne, ale nie tylko. Możliwości awansu, platforma Transcom University, szkolenia kompetencyjne i webinary wellbeingowe są do Twojej dyspozycji! Możesz również zostać naszym Brand Ambasadorem lub wspierać działania #TranscomCares
Atmosfera
U nas jest bezcenna! Zobacz nasze Social Media:
Facebook - www.facebook.com/TranscomPoland
Instagram - www.instagram.com/transcom.poland
Poznaj
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Transcom to ponad 30 000 konsultantów Transcom, pracujących w 80 contact center i własnych domach, w 25 krajach, tworzy wyjątkowe doświadczenia w obszarze obsługi klienta, sprzedaży, moderacji treści i usług back office. W Polsce jesteśmy od 2003 roku - znajdziesz nas w Gdańsku, Olsztynie, Białymstoku, Elblągu i Poznaniu.