Transcom jest globalnym specjalistą oferującym usługi w zakresie obsługi klienta, sprzedaży i wsparcia technicznego. Potrzebujesz elastycznego grafiku ze względu na studia lub obowiązki rodzinne? Chcesz pracować z pozytywnymi ludźmi? Wszystko to znajdziesz w Transcom.
Interesujesz się modą? Znasz j. francuski? Chcesz razem z nami rozwiązywać problemy klientów jednej z największych platform modowych? Pracę rozpoczniesz od profesjonalnego szkolenia wstępnego podczas którego poznasz przykładowe zgłoszenia otrzymywane od Klientów, regulamin i standardy którymi się kierujemy.
Lokalizacja: Białystok, Świętojańska 12A
Wymiar etatu: 1/1, 3/4 - w zależności od Twoich preferencji
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- pensję składającej się z części podstawowej oraz premii.
- profesjonalne szkolenia wdrożeniowe oraz rozwojowe.
- pakiet benefitów, w tym dofinansowanie do „wczasów pod gruszą”, bilety do kina, prywatną opiekę medyczną i wiele innych (po okresie próbnym).
- pracę w miłym i pomocnym zespole!
Nie żyjemy tylko pracą! Organizujemy często wyjścia integracyjne, konkursy na nagrody rzeczowe, oraz dni tematyczne.
- Znajomość j. francuskiego na poziomie min. B2 (ortografia, interpunkcja, składnia).
- Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2 (rozumienie tekstu, pisanie).
- Komunikatywność, pozytywne nastawienie do ludzi.
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym.
- Zgłoś się! Kliknij ‘aplikuj’ a w ciągu 5 minut na podany w formularzu adres mailowy, otrzymasz link do formularza aplikacyjnego, gdzie możesz wysłać nam swoje CV.
- Otrzymasz na skrzynkę mailową krótki test, dzięki któremu dowiesz się o swoich mocnych stronach. Jeśli wyniki testu będą pozytywne, w ciągu 24h skontaktuje się z Tobą rekruter, aby przekazać więcej informacji o stanowisku i lepiej Cię poznać.
- Najlepsi kandydaci zostaną zaproszeni na dzień otwarty, podczas którego dowiedzą się więcej o Transcom, naszej kulturze i wartościach!
Aplikuj już dziś i dołącz do naszego zespołu - czekamy na Ciebie!
Bonne chance! :)