Ogłoszenie numer: 2278929, z dnia 2019-02-12
Jesteśmy firmą w 100% z polskim kapitałem, dostarczając usług monitorowania działania serwisów internetowych od ponad 10 lat. Tworzymy stabilne miejsca pracy, oparte na obopulnym zaufaniu, elastyczności czasu pracy oraz ciągłym rozwoju.
Konsultant ds obsługi Klientów
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- emailowa i telefoniczna obsługa Klientów spółki jako pierwsza linia wsparcia
- ścisła współpraca z działem technicznym odnośnie zleceń od Klientów
- obsługa wewnętrznych narzędzi CRM
- bieżąca realizacja zadań zleconych przez przełożonego;
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów sprzedażowych, zamówienia i umowy
- bieżąca weryfikacja aktualnych zleceń od Klientów
Wymagania
- ogólna wiedza na temat działania i budowy serwisów internetowych
- umiejętność pracy w zespole,
- wysoka kultura osobista,
- obsługa komputera (w tym obsługa pakietu MS Office Word i Excel), internetowych
- umiejętność szybkiej nauki nowych aplikacji online
- praca w godzinach 816 lub 917
- mile widziane: język angielski
Oferujemy
- pracę w świetnej atmosferze kreatywnych i przedsiębiorczych ludzi z branży IT,
- ciekawą ścieżkę kariery i możliwość dynamicznego rozwoju,
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności,
- pracę przy ciekawych projektach informatycznych o różnym poziomie złożoności,
- umowę o pracę / zlecenie / B2B,
- biuro zlokalizowane w centrum Warszawy,
- pełen pakiet świadczeń socjalnych; karty Multipost, prywatna opieka zdrowotna LUX-MED,
- codziennie świeże owoce,
- niezbędne narzędzia pracy,
- luźną atmosferę w pracy
Wynagrodzenie
Od 4000 do 5000 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.