Jesteśmy największym w Polsce producentem specjalistycznych rozwiązań dla oświaty - tworzymy oprogramowanie komputerowe, oferujemy także usługi wdrożeniowe, doradcze i szkoleniowe w tym zakresie. Oferujemy pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydata na stanowisko:
Jeśli jesteś otwarta/y na kontakty z ludźmi i je lubisz. Jeśli potrafisz szybko przyswajać informacje i na dodatek potrafisz je przekazać. A ponad wszystko jesteś optymistyczne nastawiona/y do pracy, siebie, współpracowników oraz klientów. Dołącz do naszego zespołu!
-
nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami,
-
udzielanie telefonicznego wsparcia Klientom w zakresie działania systemów informatycznych,
-
współpraca z pracownikami sektora edukacji,
-
dbanie o wysoką jakości obsługi,
-
sprzedaż usług i produktów na rynku B2B,
-
realizacja zamówień oraz przygotowywanie ofert.
-
rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
-
zaangażowanie i motywację do pracy,
-
chęć do rozwoju osobistego i zawodowego,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
umiejętność pracy pod wpływem stresu,
-
wysoką kulturę osobistą,
-
wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziani studenci studiów zaocznych).
-
znajomość zagadnień call center,
-
biegła obsługa komputera,
-
znajomość technik sprzedaży.
-
elastyczne warunki współpracy w ramach umowy zlecenie,
-
ciekawą pracę w młodym i kreatywnym zespole,
-
szkolenia z zakresu powierzanych obowiązków umożliwiające rozwój kompetencji: handlowych, komunikacyjnych i informatycznych,
-
dostęp do nowoczesnych technologii informatycznych,
-
miłą i przyjazną atmosferę pracy.