LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
*W spółce LeasingTeam Professional funkcjonuje procedura zgłaszania naruszeń (za pośrednictwem wiadomości e-mail) zgodnie z przepisami o ochronie sygnalistów. Szczegółowe zasady z tym związane zawiera procedura dostępna na stronie www https://ltprofessional.pl/procedura-zglaszania-naruszen .
*W spółce LeasingTeam Professional funkcjonuje procedura zgłaszania naruszeń (za pośrednictwem wiadomości e-mail) zgodnie z przepisami o ochronie sygnalistów. Szczegółowe zasady z tym związane zawiera procedura dostępna na stronie www https://ltprofessional.pl/procedura-zglaszania-naruszen .
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Konsultant ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Ożarów Mazowiecki, Józefów, Wołomin, Piastów, Otwock, Legionowo, Pruszków, Halinów, Jabłonna, Piaseczno, Sulejówek, Łomianki, Konstancin-Jeziorna, Okuniew
Nr ref.: 0047167
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie zgłoszeń od klientów (telefon i e-mail) w jednym z dedykowanych trzech obszarów
- weryfikacja danych klientów w systemach wewnętrznych i zewnętrznych
- rejestracja spraw w systemie operacyjnym
- prowadzenie sprawy wg wytycznych
- kontakt z usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów
Oczekiwania:
- swoboda i komunikatywność w rozmowie telefonicznej
- nastawienie na rozwiązanie problemu
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
- mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
Oferta:
- dodatki płacowe za znajomość języka obcego
- umowa o pracę/zlecenie (w zależności od preferencji)
- obsługa infolinii przychodzącej
- praca na pełen etat
- system zmianowy
- elastyczny grafik
- możliwość częściowej pracy zdalnej
- szkolenia
www.ltprofessional.pl