Responsibilities: answering calls and handling emails in Romanian, informing customers about available products, informing customers about current promotional campaigns, handling complaints and returns, product advisory.
Odbieranie połączeń przychodzących od naszych klientów; Odpowiadanie na pytania i pomoc klientom w codziennym bankowaniu, korzystaniu z naszej aplikacji mobilnej i strony internetowej; Przedstawienie oferty produktów kredytowych i wsparcie w procesie zakupu;
Kluczowe zadania: Rezerwacja terminów: organizowanie i koordynowanie terminów badań oraz konsultacji lekarskich, aby zapewnić pacjentom wygodę i dostępność usług; Uzupełnianie danych Pacjentów: wprowadzanie i aktualizowanie informacji o pacjentach w systemie, dbając o precyzję,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
10 godz.
Zadania: telefoniczna sprzedaż polis ubezpieczeniowych komunikacyjnych (OC i OC+AC) profesjonalne doradztwo klientom - praca na tzw. „ciepłych leadach”
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
Contact Center Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station) – idealna, blisko Dworca Zachodniego
praca zdalna / hybrydowa
specjalista junior / mid umowa zlecenie / o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Czym będziesz się zajmować? Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich rejestracja. Pojedyncze połączenia wychodzące w ramach działań informacyjnych (np. badanie satysfakcji klientów) –...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 300 - 13 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
12 godz.
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: aktywna sprzedaż telefoniczna polis komunikacyjnych (OC i OC+AC) dla obecnych Klientów, realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych, doradzanie naszym Klientom zakresu ubezpieczenia, pracujesz na, tzw. „ciepłych leadach”, praca na...
Contact Center Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station), a od grudnia nowa lokalizacja na ul. Stawki. Co będziesz robić? Rozwiązywać problemy techniczne i merytoryczne naszych klientów. Obsługiwać połączenia przychodzące i wiadomości mailowe. Budować długotrwałe, pozytywne...
Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru call center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.
Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy?
Zapraszamy do aplikowania na stanowisko:
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV.
Główne zadania realizowane na stanowisku:
profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące (rozwiązywanie problemów, wsparcie techniczne, udzielanie odpowiedzi na zapytania Klienta),
budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z konsumentami,
przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji planów infolinii,
pracę w zespole i realizację wyznaczonych celów.
Poszukiwane kompetencje:
osoby z wykształceniem średnim, przyszli studenci oraz studenci,
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Responsibilities: answering calls and handling emails in Romanian, informing customers about available products, informing customers about current promotional campaigns, handling complaints and returns, product advisory.
Odbieranie połączeń przychodzących od naszych klientów; Odpowiadanie na pytania i pomoc klientom w codziennym bankowaniu, korzystaniu z naszej aplikacji mobilnej i strony internetowej; Przedstawienie oferty produktów kredytowych i wsparcie w procesie zakupu;
Kluczowe zadania: Rezerwacja terminów: organizowanie i koordynowanie terminów badań oraz konsultacji lekarskich, aby zapewnić pacjentom wygodę i dostępność usług; Uzupełnianie danych Pacjentów: wprowadzanie i aktualizowanie informacji o pacjentach w systemie, dbając o precyzję,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
10 godz.
Zadania: telefoniczna sprzedaż polis ubezpieczeniowych komunikacyjnych (OC i OC+AC) profesjonalne doradztwo klientom - praca na tzw. „ciepłych leadach”
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
11 godz.
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
Contact Center Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station) – idealna, blisko Dworca Zachodniego
praca zdalna / hybrydowa
specjalista junior / mid umowa zlecenie / o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Czym będziesz się zajmować? Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich rejestracja. Pojedyncze połączenia wychodzące w ramach działań informacyjnych (np. badanie satysfakcji klientów) –...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 300 - 13 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
12 godz.
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW: aktywna sprzedaż telefoniczna polis komunikacyjnych (OC i OC+AC) dla obecnych Klientów, realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych, doradzanie naszym Klientom zakresu ubezpieczenia, pracujesz na, tzw. „ciepłych leadach”, praca na...
Contact Center Sp. z o.o.Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station), a od grudnia nowa lokalizacja na ul. Stawki. Co będziesz robić? Rozwiązywać problemy techniczne i merytoryczne naszych klientów. Obsługiwać połączenia przychodzące i wiadomości mailowe. Budować długotrwałe, pozytywne...