Lottomerkury Spółka z o.o.
należąca do grupy kapitałowej Totalizatora Sportowego.
Jednostką wiodącą jest Totalizator Sportowy Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie - nowoczesna firma z tradycjami, która działa nieprzerwanie od 60 lat na polskim rynku gier losowych. Jej misją jest bycie innowacyjnym liderem na rynku gier losowych w Polsce wyznaczającym kierunki rozwoju dla całej branży. Więcej informacji o Totalizatorze Sportowym można znaleźć na stronie internetowej www.totalizator.pl
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultant ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Główne zadania:
- Bieżąca obsługa klientów przez czat, przychodzące połączenia telefoniczne, wiadomości SMS, pocztę elektroniczną,
- Realizacja zgłoszeń klientów z uwzględnieniem jakości obsługi, obowiązujących procedur, przyjętych standardów oraz wskaźników,
- Praca w systemie teleinformatycznym wspierającym proces obsługi komunikacji z klientem,
- Wprowadzanie danych do systemu i ich aktualizacja.
Oczekiwania:
- Doświadczenie w obsłudze klienta przez telefon, za pośrednictwem czatu i/lub poczty elektronicznej,
- Dobra znajomość zasad pisowni języka polskiego, dobra dykcja,
- Umiejętność nawiązywania relacji z klientem,
- Umiejętność współpracy w zespole, otwartej komunikacji,
- Wykształcenie minimum średnie,
- Znajomość pakietu MS Office,
- Gotowość do podjęcia pracy zmianowej, również w godzinach nocnych (praca 7 dni w tygodniu, także w dni świąteczne),
- Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- Umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia),
- Bogaty pakiet socjalny,
- Możliwość pracy w pełnym lub niepełnym (1/2) wymiarze czasu,
- Elastyczne godziny pracy,
- Szkolenie przygotowujące do pracy,
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji w ramach Grupy Kapitałowej Totalizatora Sportowego,
- Przyjazną atmosferę pracy.