Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem oraz naszym departamentem we Francji; przygotowywanie ofert sprzedażowych; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Customer service- voice and non-voice for a popular fashion brand via phone, email, social media, live chat. We take a break from phone calls on Sundays, we only handle chat. :) Providing reliable and accurate information in response to customer queries and issues. Actively communicating within the...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to various incoming requests, solving emerging issues. Provide assistance via telephone, and chat. Listen carefully and understand customer needs. Handling different methods of payments (credit cards,...
Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a lieto fine ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats. Helping in crisis situations with a cool head and a smile on your face - like...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Providing customer support in the installation and operation of security cameras. Answering customer inquiries - phone/chat/email. Entering data into the system.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your responsibilities: Providing customer support in the installation and operation of security cameras. Answering customer inquiries - phone/chat/email. Entering data into the system.
Konsultant ds. Obsługi Klienta Zagranicznego z językiem angielskim oraz niemieckim
Konsultant ds. Obsługi Klienta Zagranicznego z językiem angielskim oraz niemieckim
ATERIMA
Rzeszów
praca stacjonarna
3625 dni temu
Specjaliści
polecają
najlepsze
oferty pracy
ATERIMA jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną agencją zatrudnienia, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 7085. Dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku: Konsultant ds. Obsługi Klienta Zagranicznego z językiem angielskim oraz niemieckim.
Konsultant ds. Obsługi Klienta Zagranicznego z językiem angielskim oraz niemieckim
Miejsce pracy: Rzeszów
Nr Ref.: KAN/RZE/08/2014
Obowiązki:
codzienny kontakt z klientem zagranicznym (telefon, e-mail, chat)
wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów dotyczących obszaru gier komputerowych
systematyczne poszerzanie wiedzy na temat produktów firmy
utrzymywanie dobrych relacji z klientami
wsparcie zespołu w codziennej pracy
Wymagania:
bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego
doświadczenie w obsłudze klienta – mile widziane
chęć do pracy zmianowej
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
komunikatywność i samodzielność
łatwości w nawiązywaniu kontaktów
Wybranym kandydatom oferujemy:
pracę w prężnie rozwijającej się, międzynarodowej firmie
możliwość rozwoju zawodowego, ciągłe podnoszenie swoich kwalifikacji
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem oraz naszym departamentem we Francji; przygotowywanie ofert sprzedażowych; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 godz.
Customer service- voice and non-voice for a popular fashion brand via phone, email, social media, live chat. We take a break from phone calls on Sundays, we only handle chat. :) Providing reliable and accurate information in response to customer queries and issues. Actively communicating within the...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to various incoming requests, solving emerging issues. Provide assistance via telephone, and chat. Listen carefully and understand customer needs. Handling different methods of payments (credit cards,...
Solving passengers' problems, because we believe everyone deserves a lieto fine ;) Providing essential information with as much ease as if you were hosting your own podcast! Handling incoming calls, emails and chats. Helping in crisis situations with a cool head and a smile on your face - like...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Providing customer support in the installation and operation of security cameras. Answering customer inquiries - phone/chat/email. Entering data into the system.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your responsibilities: Providing customer support in the installation and operation of security cameras. Answering customer inquiries - phone/chat/email. Entering data into the system.