- Pomoc klientom w zakresie zakupu i obsługi posprzedażnej samochodów elektrycznych, głównie przez połączenia przychodzące
- Budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami
- Raportowanie działań w systemach
- Biegła znajomość języka szwedzkiego (C1) i angielskiego (B2)
- Umiejętność obsługi Windows i MS Office
- Skuteczna komunikacja, otwartość i orientacja na klienta
- Zaangażowanie i motywacja do pracy zespołowej
- Możliwość pracy stacjonarnej w Lublinie (dzielnica Czechów)
- Stałą umowę o pracę na pełen etat
- Elastyczny grafik pracy (poniedziałek-sobota, 09:00-18:00)
- Pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, opieka medyczna, ubezpieczenie)
- Szkolenie wprowadzające
- Pracę w rozwijającej się międzynarodowej firmie
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.