Firma Contact Center Sp. z o.o. świadczy usługi outsourcingowe dla polskich i międzynarodowych firm w zakresie Contact Center, komunikacji marketingowej oraz wsparcia sprzedaży.
Masz talent do komunikacji i chcesz pracować w firmie, która stawia na rozwój i stabilność? Dołącz do nas!
Zatrudnimy osobę, która będzie pełnić rolę Konsultanta ds. Obsługi Klienta, gdzie Twoim głównym zadaniem będzie zapewnianie doskonałej obsługi naszym klientom, w tym udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe oraz budowanie długofalowych relacji.
- Profesjonalna obsługa infolinii oraz kontakt z klientami przez telefon i e-mail.
- Budowanie pozytywnych, trwałych relacji z konsumentami.
- Dbanie o przestrzeganie procedur i realizację celów infolinii.
- Współpraca z zespołem oraz realizowanie wyznaczonych celów.
- Swobodnie posługuje się językiem rumuńskim – to nasz warunek konieczny!
- Ma łatwość w komunikowaniu się i dobrą dykcję.
- Posiada rozwinięte umiejętności interpersonalne i lubi pracować z ludźmi.
- Jest wielozadaniowa – Twój dzień będzie pełen wyzwań i różnorodnych zadań!
- Jest zaangażowana i odpowiedzialna.
Potrafi sprawnie obsługiwać komputer i zna podstawy obsługi poczty mailowej oraz chatów.
- Pracę w dynamicznym, zgranym zespole z pozytywną atmosferą, która sprzyja rozwojowi.
- Kartę Multisport – zadbaj o swoje zdrowie i kondycję!
- Umowę zlecenie z możliwością dalszego rozwoju.
- Prywatną opiekę zdrowotną – dbamy o Twoje zdrowie.
- Program poleceń pracowniczych – poleć nas i zyskaj bonusy!
- Cykl szkoleń rozwojowych – pomagamy Ci się rozwijać.
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP - ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Futuro PMP Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.
Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.
Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl.
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.