Konsultant ds. obsługi klienta z biegłym językiem angielskim
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: ZUK/10/2018
Jako Konsultant będziesz odpowiedzialna/y za telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów, odpowiadając na zapytania dotyczące zakupów, reklamacji lub zwrotu produktów. Twoje zadania będą polegać także na przetwarzaniu i ochronie danych osobowych zgodnie z obowiązującym w Polce prawem. Co najważniejsze - cały czas będziesz mógł/a pracować z językiem angielskim, poznasz mnóstwo ciekawych zwrotów, dialektów i tysiące branżowych słówek.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Umowa podpisywana jest pierwszego dnia szkoleniowego na okres próbny, który wynosi 3 miesiące. Najbliższe szkolenie jest zaplanowane na: 05.11.2018
- Możliwość rozwoju umiejętności językowych w codziennym kontakcie mailowym i telefonicznym z klientami z Wielkiej Brytanii
- Elastyczne godziny pracy - obsługa Klienta odbywa się między godziną 9.00 a 21.00 (7 dni w tygodniu, również we wszystkie święta i weekendy)
- Możliwość zatrudnienia na pełen etat § Pracę w przyjaznym środowisku, w dogodnej lokalizacji w centrum Poznania – budynek Globis, ul. Roosevelta 18
- Profesjonalne szkolenie wdrażające, które doskonale przygotuje Cię do pracy
- Wsparcie przełożonego oraz mentorów na każdym etapie pracy
- Jasna i czytelna ścieżka rozwoju zawodowego oraz premiowego
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obsłudze Klienta oraz pracy w dużej, międzynarodowej firmie § Bony zniżkowe na zakupy na platformie internetowej
- Konkursy z nagrodami, bilety na imprezy kulturalne, upominki urodzinowe
- … A po pracy - wyjścia integracyjne, game corner oraz udział w wydarzeniach sportowych
Wymagania:
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom C1) weryfikowana podczas pisemnych i ustnych testów językowych
- Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym (9-17.00 lub 13.00-21.00) oraz w weekendy (3 soboty i 1 niedziela w miesiącu)
- Dostępność do pracy na pełen etat
- Szybkość uczenia się i przyswajania informacji
- Komunikatywność i pozytywne nastawienie do współpracowników i klientów
- Otwartość na potrzeby klienta i zaangażowanie w wykonywaną pracy
- Umiejętność sprawnej obsługi komputera