- Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów
- Obsługa Klientów angielskojęzycznych
- Wprowadzanie danych do systemu
- Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
- Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych
- Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
- Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
- Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego
- Dbanie o wysoką jakość obsługi
- Znajomości języka angielskiego w stopniu biegłym (B2+/C1)
- Umiejętności obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
- Komunikatywności i nastawienia na pracę z ludźmi
- Wysokiej kultury osobistej i orientacji na potrzeby klienta
- Operatywności, dobrej organizacji i wysokiego poziomu motywacji do pracy
- Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełen etat już od pierwszego dnia współpracy
- Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
- Szkolenie przygotowujące do pracy
- Wiele wyzwań i ambitnych zadań
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.