Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.
Dla naszego Klienta, lidera na rynku telefonii komórkowej, poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultant ds. obsługi Klienta - rozmowy przychodzące
Miejsce pracy: Olsztyn
Zakres obowiązków:
- Odbieranie połączeń od Klientów - pomoc w korzystaniu z usług operatora
- Udzielanie Klientom informacji dotyczących płatności
- Pomoc w obsłudze urządzeń mobilnych - telefonów, smartfonów
- Aktywacja bądź deaktywacja usług i zleceń na kontach Klientów
- Proponowanie Klientom nowych usług (w ruchu przychodzącym)
Wymagania:
- Komunikatywność
- Umiejętność obsługi komputera
- Dyspozycyjność (5 dni w tygodniu między poniedziałkiem a niedzielą, po około 8 godzin dziennie, miedzy godzinami 6:00 a 22:00)
- Otwartość i motywacja do pracy w obsłudze Klienta - brak doświadczenia nie jest przeszkodą
Z uwagi na obecną sytuację, dbając o zdrowie naszych Pracowników oraz osób nowozatrudnionych, chcemy podjąć współpracę w oparciu o nowy model postępowania:
- Szkolenie przygotowujące do samodzielnej pracy prowadzone będzie w formie zdalnej, praca i nauka odbywać się będzie z Państwa domów (czas trwania - dwa tygodnie pracy, w oparciu o umowę o pracę), aby móc skorzystać i rozpocząć pracę/szkolenie, kandydat musi mieć dostęp prywatny do:
- Komputera stacjonarnego lub laptopa
- Zestawu headset czyli słuchawek z mikrofonem
- Na komputerze potrzebny jest pakiet office lub chociaż program umożliwiający otwieranie plików w formacie - PDF
- Stabilnego łącza internetowego z dużym pakietem danych
- Kolejnym etapem szkolenia i pracy będą szkolenia i praca w lokalizacji w Olsztynie, ul. Jaroszyka 21
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Stawkę godzinową - na start - 16,00 zł/brutto/godzina
- Szkolenia w ramach umowy o pracę
- Na wynagrodzenie składa się: wynagrodzenie godzinowe + premia jakościowa + premia sprzedażowa
- Oferujemy przejrzysty system premiowy składający się z:
- Premii sprzedażowej (wysokość uzależniona jest od ilości dodatkowych aktywacji, mamy tu nieograniczone możliwości premiowe)
- Premii jakościowej, której wielkość oscyluje między 500-1200 zł brutto
- Jasną ścieżka kariery - uwzględniająca zmianę stanowiska oraz wzrost płacy
- Pozytywną atmosferę i wsparcie trenera, kierownika oraz współpracowników
- Najwyższe normy i standardy obsługi Klienta - dzięki czemu wszystkie działania przez nas podejmowane są ustrukturyzowane, a procesy opisane. Cały czas podnosimy jakość obsługi, co ma odzwierciedlenie w satysfakcji naszych Klientów
- Możliwość zdobycia doświadczenia pracując dla największego operatora telekomunikacyjnego w kraju, poznanie i współtworzenie jego kultury organizacyjnej
- Różnorodne świadczenia grupowe po bardzo atrakcyjnych cenach: ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne, karty Multisport, OK System oraz darmowe kursy językowe